• 399 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    sugestia

    sugestia
    przydałaby się możliwość dodania metryczki przy każdej piosence - autor tekstu, autor muzyki, rok powstania, albumy, różne wykonania itp. edytuj post

    anonim 2010-10-21 15:06


  • Głosów 399
    • anonim
    • anonim
    • Delajciak
    • anonim
    • + 395 anonim

    Komentarze

  • nawet wypadałoby podawać przynajmniej autora
    2010-10-24 18:50
  • samego autora??
    Ale ten pomysł z metryczką rzeczywiście dobry.
    Może nie wszystkich, ale tych bardziej zainteresowanych i rozwiniętych pod kątem muzyki, interesuje jaki rok wydania, z jakiego albumu, kto napisał tekst, kto napisał muzykę ale niestety nie ma na to możliwości bez rubryczki... Rozumiem że do wszystkich nie da się znaleźć tych informacji, ale to że do paru się nie da nie znaczy że nie potrzebne.! A i bym jeszcze dodała rubrykę: Oryginalny wykonawca, bo wiele jest Coverów ale nie zawsze piszą przy piosence że to cover jest. W każdym razie jestem za tym pomysłem.!!
    2010-10-31 17:54
  • autor = autor tekstu + autor muzyki, najczęściej piosenkarz czy zespół to nie to samo, co autor piosenki
    2010-11-01 13:05
  • tak naprawdę to zgodnie z prawem autorskim i prawem cytatu trzeba zawsze podawać autora publikowanego tekstu
    2010-11-06 18:50
  • a jeśli utwór pochodzi z filmu czy serialu, to też się powinno znaleźć w takiej metryczce
    2010-11-09 12:53
  • To dobry pomysł-mogłoby być jeszcze miejsce na informacje dodatkowe, jakieś odniesienia do innych utworów kulturowych, postaci, inspiracje. Ludzie naprawdę zainteresowani muzyką na pewno byliby zadowoleni, gdyby mogli dowiedzieć się czegoś więcej o danej piosence. Możnaby rozwiązać to tak jak "informacje o artyście" w formie dodatkowego pola nad tekstem utworu.
    2010-11-10 16:42
  • Tak, to dobry pomysł. Przydałoby się coś takiego...
    2010-11-15 19:32
  • byłoby super, tekstowo byłoby profesjonalną bazą tekstów, którą odwiedzaliby nie tylko przypadkowi poszukiwacze danej piosenki, lecz także koneserzy muzyki rozrywkowej
    2010-11-17 12:14
  • tylko radziłabym, aby był wymóg podania źródła wpisywanych informacji, bo inaczej to będą ludziska głupoty wypisywać
    2010-11-17 19:01
  • Odpowiedź główna Tego typu dodatki, jest bardzo ciężko wprowadzić, żeby to miało ręce i nogi. W chwili obecnej jest już ponad 300 tyś teksów, bez żadnych danych tego typu, o których piszecie. Można by je z czasem uzupełnić, ale jak moderatorzy mieliby to wszystko sprawdzić, czy ktoś podaje dobrze czy źle? Co z żartownisiami, którzy podawaliby cokolwiek tak po prostu dla zabawy? Co w przypadku dodawania nowego tekstu, jak ktoś nie zna żadnych z tych danych, wtedy wszystkie te pola byłyby też puste...

    W momencie dodawania tekstu piosenki, na jego końcu zawsze można dodać od siebie informacje własnie o autorze tekstu itp.

    Jeżeli jednak, ktoś ma pomysł jak to dobrze rozwiązać, czekamy na konkretne propozycję.
    2010-11-23 09:17
  • Nie możnaby zrobić tego tak, jak rubryczka "Informacje o autorze", tylko, że przy każdej piosence? Nieobowiązkowe, bo do każdego utworu pewnie nie znajdzie się takich danych. Wiadomo, że moderatorzy wszystkiego nie sprawdzą, bo nie interesują się zapewne wszystkimi wykonawcami, ale może trochę zaufania do użytkowników ;) Albo dać możliwość wypełniania tego pola tylko takim, którzy spełnią dane warunki-nie wiem, ilość punktów, dodanych tłumaczeń czy czego tam.

    Sam pomysł jest ciekawy, bo otwiera odbiorców na artystów, pokazuje, że za każdym niemal tekstem kryje się jakaś konkretna historia.
    2010-11-23 11:04
  • no jakoś na stronie http://teksty.org/ można dodawać metryczkę; co do żartownisiów - wymóg podawania źródła
    2010-11-23 23:54
  • Odpowiedź główna Nie chodzi żeby to zrobić "jakoś" (tak jak np. na teksty.org), bo wiadomo, że wszystko da się zrobić. Chodzi o to, żeby to było praktyczne i zrobione z sensem. Przemyślimy ten temat, a może jeszcze ktoś coś cennego podpowie tutaj.
    2010-11-24 09:07
  • może być zrobione tak jak jest zrobiony opis przy wykonawcy, po prostu wolne pole do wypełnienia, ale lepsza byłaby tabelka z poszczególnymi rubrykami do wypełnienia (autor tekstu, autor muzyki, oryginalny wykonawca, inne wykonania, rok powstania, tytuł serialu lub filmu itp., nagrody, ciekawostki)
    2010-11-29 11:00
  • Tacy 'żartownisie', który będą wpisywali bzdury, mogą dostawać jakieś minusowe punkty na przykład, jeśli ktoś zauważy i zgłosi że dane są złe.
    Mi też bardzo się podoba ten pomysł z tą rubryczką.
    2010-12-05 19:51
  • w zupełności się zgadzam i jestem za wprowadzeniem tego jak najszybciej
    2010-12-09 15:04
  • heeej, moderatorzy, kwadracik pustego miejsca z możliwością edycji, naprawdę nie da się tego zrobić? Byłoby świetnie-takie informacje, jak nazwa albumu, autorzy czy okoliczności powstania utworu naprawde się przydają.
    2010-12-27 16:57
  • moim zdaniem wcale niekoniecznie muszą być za to jakieś punkty, bo to byłaby dla niektórych pokusa wpisania czegokolwiek
    2010-12-29 12:06
  • "Albo dać możliwość wypełniania tego pola tylko takim, którzy spełnią dane warunki - nie wiem, ilość punktów, dodanych tłumaczeń czy czego tam." - o, to dobre
    2010-12-29 12:07
  • ale jednak tabelka z rubryczkami by była lepsza niż samo wolne pole
    2010-12-30 11:09
  • chociaż informacja o autorze tekstu (nie muzyki) jest konieczna
    no i przydałaby się informacja o tym, z jakiej płyty piosenka pochodzi
    2011-01-21 21:25
  • informacja o autorze tekstu jest w zasadzie wymagana przez prawo autorskie
    2011-01-22 17:04
  • ta sugestia pojawiła się już kilka miesięcy temu, czy macie zamiar spełnić życzenie użytkowników?
    2011-02-19 16:56
  • jestem za tym ;]
    2011-03-01 16:06
  • ale rzeczywiście byłoby to trudne :/ niewątpliwie .. .
    2011-03-01 16:07
  • fajnie pół roku i nic

    w tej metryczce mógłby być też język piosenki i wg tego języka mogłyby być też posegregowane, tak jak i wg innych pól
    2011-04-15 12:04
  • Odpowiedź główna Cały czas mamy na uwadze "metryczki" i postaramy się je jakoś wprowadzić w najbliższych miesiącach.
    2011-04-15 12:32
  • a nie sądzicie, że będą przez to problemy przy dodawaniu piosenek? Np, jak ktoś nie wie, w którym roku została napisana i w ogóle...
    2011-04-16 18:38
  • taka metryczka wtedy zapewne miałaby możliwość edycji.
    2011-04-17 08:30
  • no
    2011-04-19 08:33
  • świetny pomysł, ale to rzeczywiście sprawiałoby ogromne problemy...
    2011-04-19 18:25
  • ee tam, mi się nie podoba taki pomysł. możesz sobie sprawdzić na wikipedii..
    2011-04-21 15:20
  • Niech będzie tak że jak ktoś dodaje piosenkę to nie musi dać tych danych i można edytować. A gdy żartowniś bzdury wpisze to ktoś to zgłosi, a żartownisiowi odejmie punkty (jak ma zero będzie na minusie).
    2011-04-25 17:30
  • "Niech będzie tak że jak ktoś dodaje piosenkę to nie musi dać tych danych i można edytować." O właśnie. Mi bardzo brakuje takich informacji (choćby o autorze tekstum na miłość boską!), mimo że jakąś szczególną melomanką nie jestem. I już lepsze jest to na teksty.org, niż tutaj, gdzie nic nie ma... Bo prawa autorskie są takie jakby dość ważne.
    2011-05-01 11:27
  • oczywiście, że jak ktoś nie będzie znał tych danych, to ich nie musi uzupełniać, a na Wikipedii nie ma szczegółowych danych o każdej piosence
    2011-05-03 12:28
  • tu chyba chodzi nie tylko o dane z Wiki, ale też takie ciekawostki, które można znaleźć na stronach zespołów, w wywiadach czy na portalach typu songmeanings.com, to coś więcej niż suche informacje. Już nie moge doczekać się wprowadzenia tej opcji!
    2011-05-03 12:53
  • mnie chodzi przede wszystkim o to, że na każdej stronie z tekstem piosenki w widocznym miejscu powinno być umieszczone nazwisko autora tekstu, bo tego wymaga prawo; i to nie jest tak, że chcesz się dowiedzieć, to sobie poszukaj, tylko obowiązkiem osoby publikującej tekst, czyli właściciela serwisu tekstowo.pl, jest podanie tej informacji
    2011-05-04 11:01
  • jestem za
    2011-05-26 21:53
  • pomysł świetny!.!.!
    bardzo dobrze byłoby gdyby moderatorzy wprowadzili go w życie...
    2011-05-27 15:14
  • ja też wierzę, że kiedyś się tego doczekamy ;)
    2011-05-27 16:02
  • Popieram
    2011-06-06 21:40
  • Kiedyś może nadejdzie ten dzień. Chociaż coś im się nie spieszy... -.-'
    2011-07-03 13:06
  • Doczekamy się, miejmy nadzieję - jest to bardzo dobra sugestia którą popieram.
    2011-07-06 09:45
  • popieramy, popieramy i nic od 9 miesięcy, toż to przez tyle czasu można dziecko spłodzić i urodzić...
    2011-07-13 10:16
  • jestem za ;)
    2011-08-17 16:48
  • popieram i czekam na reakcję służb tej strony ;p
    2011-08-23 15:53
  • oby to było jeszcze w tym roku :)
    2011-08-30 18:05
  • byłoby fajnie.. myślę ze użytkownicy "tekstowa" mogliby dodawać tego typu rzeczy, nawet do istniejących juz utworów ;) w czym problem?
    2011-08-30 20:59
  • mnie od samego poczatku dziwiło dlaczego takiej opcji nie ma. to wazne informacje.

    2011-09-04 20:06
  • Odpowiedź główna Informuję, że aktualnie pracujemy nad tą funkcją i zostanie ona wprowadzona jeszcze w tym miesiącu.
    2011-09-08 13:50
  • No to bardzo fajnie :D Ja się nie mogę doczekać
    2011-09-10 22:36
  • super! czekamy!
    2011-09-11 18:53
  • tylko żeby nie było tak, że każdy będzie tam mógł wpisać dowolną bzdurę
    2011-09-15 10:16
  • Bardzo dobra decyzja. Rozwijacie serwis, dbacie o wasze dzieło, to MA znaczenie. Pozdrawiam programistów.
    2011-09-25 03:29
  • w tym miesiącu?tsiai....pragnę zauważyć że minął już miesiąc a ja niczego nie widzę...ale ok.mam nadzieję że to dojdzie do skutku.
    2011-09-30 18:01
  • Odpowiedź główna Faktycznie trochę się nam to w czasie przeciągnęło, ale już możecie cieszyć się nowa funkcjonalnością ;)
    2011-12-01 10:56

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • drumik

Aktywni użytkownicy :

  • marttina
  • chvris
  • 5Listopada
  • niko15
  • mikinis
  • HERE
  • app
  • ciasteczko34
  • AntoninaTamara
  • karolciaboncia
  • ibartuzi
  • yabol428
  • evthreads
  • wikimodz12345

więcej »